Techniki wyciszania emocji u uczniów na terenie szkoły podstawowej w formie indywidualnej i grupowej

Zapisz się na listę oczekujących na szkolenie.
Gdy uzbiera się grupa zostaniesz poinformowana/y o dacie szkolenia.
Cel szkolenia:
Celem warsztatu szkoleniowo-treningowego jest zapoznanie uczestników z podstawami neurodydaktyki i psychologii z zakresu inteligencji emocjonalnej i zachowań prospołecznych. A także, zaprezentowanie sprawdzonych sposobów na radzenia sobie z silnymi stanami emocjonalnymi u uczniów we współczesnej szkole w formie indywidualnej i grupowej.
Program:
- Zapoznanie się z praktyczną wiedzą na temat przeżywanych emocji u uczniów.
- Zrozumienie zależności pomiędzy zachowaniem a emocją u dzieci.
- Zdobycie konkretnych i praktycznych wskazówek na temat radzenia sobie z silnymi stanami emocjonalnymi u uczniów w kontakcie indywidualnym i grupowym z wykorzystaniem własnych zasobów.
- Omówienie indywidualnych przypadków zgodnie z zasadami „study case”.
Warsztat szkoleniowo-treningowy prowadzony jest na zasadzie połączenia,
w sposób aktywny, elementów metod treningu umiejętności społecznych, dramy i treningu uważności. Tego typu warsztaty zawsze wyzwalają wiele pozytywnych emocji oraz potrzebną wśród uczestników refleksję.
Korzyści:
Uczestnicy warsztatu szkoleniowo-treningowego:
- Zdobędą praktyczną wiedzę na temat rozwoju inteligencji emocjonalnej i zachowań prospołecznych u uczniów w szkole podstawowej.
- Otrzymają pakiet narzędzi wychowawczych w kontakcie indywidualnym i grupowym służący do wyciszania emocji u uczniów na terenie szkoły. Narzędzia te są gotowe do wykorzystania na każdej godzinie lekcyjnej i wychowawczej.
- Doświadczą szybkich technik kontroli swoich emocji i myśli bazujących na treningu uważności, które mogą być bezpośrednio wykorzystane już kolejnego dnia pracy z uczniami.
- Omówią ze specjalistą, na konkretnych przykładach z życia szkoły, proponowane narzędzia pracy w kontakcie indywidualnym i z całym zespołem klasowym.
Czas trwania szkolenia:
Osiem godzin dydaktycznych
Cena:
500 zł